גיזום עצים ברחובות

עצים נשירים

עצים נשירים כמו לדוגמא עצי פרי ועצים בעלי תפרחת ירוקה שמחדשים פריחה באביב דורשים טיפול מותאם אישית גם מבחינת הגיזום וגם מבחינת זמן הטיפול בעץ.

כל זן של עץ נשיר דורש גיזום של חלקים ספציפיים שלו וגיזום של הענפים שלו כדי שהתפרחות או הפירות יוכלו לצמוח באופן מיטבי. בנוסף, יש לדעת גם את אורך הגיזום המיטבי של הענפים. בעידן גיזום אנו מתמחים בגיזום עצים, כריתת עצים וטיפול בעצים, מעסיקים צוותי גיזום מורשים בכל הארץ ומשתמשים בציוד ממוכן ובציוד סנפלינג כאשר לא קיימת גישה באזור העבודה. מחפשים חברת גיזום עצים ברחובות? התקשרו לעידן גיזום בע"מ 050-8368817 וצוות גיזום בדרך אליכם.

לפרטים נוספים חייגו לעידן גיזום בע"מ – 050-8368817

גיזום עצים נשירים ברחובות

בישראל קיימים סוגים רבים של עצים וביניהם עצים נשירים שמשילים את כל העלים שלהם בתקופת החורף ומלבלבים מחדש בתקופת האביב. עצים מסוג זה דורשים טיפול מיוחד שמאפשר להם לצמוח בצורה אופטימלית וחשוב לטפל בהם כמו שצריך כדי שילבלבו בצורה מקסימלית. גיזום עצים נשירים מאפשר להביא אותם לשיא פוטנציאל הצמיחה שלהם ובכך לשלב אותם בסביבה בצורה אסתטית ונאה במיוחד.

גיזום עצים נשירים באופן מקצועי

ישנם מספר סוגים של עצים נשירים, כמו עצי פרי וגם עצים בעלי פריחה ירוקה, וכל אחד מהם דורש טיפול מיוחד ומותאם אישית. כל זן של עץ דורש גיזום של חלקים ספציפיים שלו וגיזום של הענפים שלו כדי שהתפרחות או הפירות יוכלו לצמוח באופן מיטבי. נדרש גם גיזום של אורך מסוים של הענפים.

לכן, חשוב לשכור שירותים של גוזמי עצים מקצועיים שיוכל לבצע גיזום עצים נשירים על הצד הטוב ביותר בתקופה המתאימה לכך ובעזרת הכלים המתאימים לעבודה. גיזום של העצים הללו דורש גם הגעה לגבהים גבוהים יחסית על ידי המתקנים המתאימים לכך, כדי שניתן יהיה לטפח אותם ואפשר להם לצמוח כשתגיע העונה לכך.

מלבד הפן האסתטי של גיזום עצים נשירים, מדובר גם בעניין בטיחותי שנועד למנוע פגיעה במבנים וגם בבני אדם באשדוד ובכל מקום. כאשר עצים נשירים מגיעים לגובה גבוה מדי, גודל המשקל של הענפים והעלים עלול לגרום לנפילה שלו, ולכן צריך לגזום אותם ולהביא אותם לגובה בטוח שלא מהווה סכנה.

גדילה בצורה מיטבית

גיזום עצים נשירים מאפשר להם להגיע למלוא התפרחת שלהם בעונה המתאימה לכך ולגדול בצורה מיטבית ואסתטית. הגיזום הזה צריך להתבצע בתקופה שבה העצים ערומים מעלים ויש לגזום מכל זן את האורך הנכון של הענפים כדי שיגדלו כמו שצריך. גוזם עצים מקצועי ידע לזהות את סוג העץ הנשיר ולטפל בו כך שיגדל בצורה אסתטית וגם לא יהווה מפגע לציבור.

מחפשים גיזום עצים רחובות?
גיזום עידן הוא הכתובת – 050-8368817

כריתת עצים

גיזום עצים

טיפול בעצים

לתיאום שירות

מלא את הפרטים ונחזור אלייך במהרה.
התקשרו
דילוג לתוכן