חוק כריתת עצים

כדאי לדעת כי קיים חוק העומד לימינם של העצים ושל אלו שהעצים יקרים להם. החוק מגן על עצים רבים מפני כריתה וכאשר בכל זאת עולה צורך בכריתה של העצים הללו יש לקבל היתר לשם כך מפקיד היערות.

כאשר מגישים בקשה לכריתת עץ יש לנמק מה הסיבה לכריתה של העץ, באיזה סוג של עץ מדובר וכו' . על פי זה תתקבל ההחלטה האם אכן ניתן יהיה לבצע את הכריתה של העץ.

חוק כריתת עצים

ידוע כי האדם עץ השדה, האדם משול לעץ והוא דומה לו בכמה וכמה דברים. אנו רואים כי אכן יש הרבה אנשים שהעצים יקרים להם והם מבינים את היוקרה והחשיבות של חיי העץ. אך מצד שני יש את אלה שלא חושבים פעמיים בעת שהם עוקרים עצים. בעיקר קורה הדבר כאשר יש צורך בבניה באזור בו צומח העץ. חשוב לדעת כי קיים חוק כריתת עצים המגן על העצים מפני כריתה שאינה נחוצה.

כיום מכירים רבים בכך כי גם לעולם הצומח עולם עשיר של רגשות משלו. היום כבר ידוע כי צמח המקבל חום ואהבה הוא צמח שיצמח הרבה יותר טוב. אך מצד שני יש עדיין הרבה שמתייחסים באדישות אל העץ ואם הוא מפריע ממהרים לסלק אותו בלי לחשוב פעמיים ומבלי להתעמק מה עובר על העץ.

עידן גיזום בע"מ

עידן גיזום בע"מ מבצעת כריתת עצים על פי חוק ומוציאה אישורי כריתה מקק"ל כאשר אין דרך אחרת לפתןר את הבעיה. אנו מומחים גם בכריתת עצים בסנפלינג למקומות שלא מאפשרים גישה למיכון כבד. חיגו אלינו וצוות בדרך אליכם – 050-8368817

כריתת עצים

גיזום עצים

טיפול בעצים

לתיאום שירות

מלא את הפרטים ונחזור אלייך במהרה.
התקשרו
דילוג לתוכן